tisdag 27 november 2007

Theo in the house!

Hallå alla!

Jag skriver gladerligen ett gästinlägg till våran så kära och kanske festaste blogg i Stockholm. Jag fick chansen och tog den! Jag vill tacka Er D, Nick och N för att ni ständigt langar på så fet musik och roliga inlägg som håller oss roade såhär dags nu när kylan kryper alldeles inpå.

Men om vi nu ska återgå till ämnet - MUSIK som vi alla älskar så kommer jag, för första gången få tillfälle att lista upp ett antal låtar som jag tror är uppskattade, höjer stämningen och gör tillvaron lite skönare om man nu sitter inne och verkligen längtar till helgen. Följande låtar är ett måste. Jag delar med mig av dem och hoppas ni uppskattar dem och att de får er på bättre tankar än mörker, regn och ....jobbet/skolan(vardagen).

Johnny Crockett - Theme From Shout (Hi Tack Remix)
The Southern Brothers - Give It To Me Dj (Fist Pitched Up Remix)
Solee - Impressed
(reposted)
Mel Merio - Domino Dancing (Extended Club Mix)



Steve Angello & Sebastian Ingrosso - 555 (Cut From Pete Tong Essential Mix)
Roy Gates - Hey Filthy (Electro Mix)
Axwell & Ingrosso - Its True (Mike Greg Remix 2007)
Knob - On My Own (Dj Pm Eddie Reznik Electro Club)



// THEO

Kunde inte låta bli: R.I.O - Rio (S And H Project Remix)

6 kommentarer:

Anonym sa...

THEO IN THA MADDAFAKKIN HOUSE, fan va fett... tunga traxx mäen!

Anonym sa...

Hej.
Kul me lite gästförfattare här :D..Ni skulle ju kunna lägga ut en mejl så kan man skicka in sitt eget inlägg. Som ni kan publicera (så slipper ni jobba så hårt me skrivandet). Aja..skulle vara kul tyckte jag, men här kommer ett klipp med David Guettas senaste låt:
http://www.youtube.com/watch?v=nIPLJJNQV7U
Skulle vara kul om ni kunde lägga upp den om ni hittar den...hoppas den kommer ut snart.

Anonym sa...

Just Jack Writer's Block (Thomas Gold)
Niki Belucci Get Up (D.O.N.S)
Taito Tikaro J. Louis & Ferran Shine on Me (Robbie Rivera)
Becker Don't Try (Alex Gaudino)
Yazoo Don't Go (Laidback Luke)
Wawa No Problem (Chris Montana)
Nick Terranova Shake The Wall (Original)

langa dessa e ni fina pojkar =)

Anonym sa...

Helvete vad sköna låtar! :DDDDD

Anonym sa...

Grova låtar, teo for president!!! uppskattades brutalt!

Anonym sa...

adam: här har du en kass youtube rip
http://www.speedyshare.com/718394250.html