onsdag 21 november 2007

Untitled


Eftersom Bermuda Beats hängivna technofanatiker "N" tagit semester, har jag tillsammans med min kompanjon blivit anställda som kompensation. Det är med stor välkomst som vi varje onsdag, kommer att presentera ett antal spår som vi uppskattar just nu.

Det kommer att bjudas på musik i genrerna Prog-/Tech House samt Techno. En majoritet färskvaror, men vi kommer även att ge utrymme för några nostalgiska verk. Hoppas det glädjer er lika mycket som det gör oss.

Först ut har vi:

Popof - My Toys [Skryptom]


H.O.S.H. - Grunanlage [Stil Vor Talent]




Till sist vill vi även dela med oss av video med en ny Pryda låt, som han öppnade med i Washington för några dagar sedan. En bombastisk låt som nog bara prydz själv vet namnet på.



Vill ni lyssna närmare på den föreslår vi er att tanka hans set från
MTV Music 4 Life festival (vi varnar känsliga lyssnare för satanist voice over).


/Piff & Puff

13 kommentarer:

Anonym sa...

pryda - d.a.m.p

80 % säker

Anonym sa...

Du blandar nog ihop det med en gammal Cirez D låt som har samma titel. Släpptes för flera år sedan

Anonym sa...

riktigt dålig gissning för att va 80% säker

Anonym sa...

Damn bra blogg detta! Kolla gärna in min myspace för lite låtar och mixar.

Keep it up!
//Jens
myspace.com/jenscee

Anonym sa...

fab5 haha
ett råd till dig är att aldrig avslöja vem du är
finns många som vill slå dig på käften :P

Anonym sa...

är inte låten fubfire - ribcage (gui boratto remix)?

Anonym sa...

antar att det är Mr.110% säker som talar, pojken som lever i drömvärldarna där allt verkar sannolikt.

hörru Jon Blund, du ger mig alltid ett gott skratt. om jag ska va helt ärlig så finns det fler som vill slå dig på käften än tvärtom.

all those in favour say "aye"

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
DJ FILIP sa...

tjenare! grymt bra blog! =) undrar bara om du har nån skön mix på Adam Tensta - My Cool ?

Chribba sa...

y00 Bermudabeats! Hade du kul i onsdags? :)

Bermuda Beats sa...

BermudaBeats går under flera personer chribba, vi hade förövrigt jävligt kul! :)

/NICK

Bermuda Beats sa...

Tjena Chribba, jag som hälsade på dig, var grymt i onsdags, men fick tinitus på köpet... Själv?

/D

Anonym sa...

Jag har ingen aning om vad laten heter. Daremot ar jag ratt saker pa att Prydz korde den nar han lirade pa Pacha har i New York for nagra veckor sedan. Tycker den svanger.

For ovrigt skon blogg.

P