söndag 11 november 2007

N is Unbeatable

VARNING! Det här inlägget är L1 mitt bästa på länge, alla låtar är tamefan outrageous!


















(min oslagbara plånbok) :D

Nick Muir - G Platz (Pig & Dan Remix)
Totaly unbeatable Tech House! Bara jag som får gåshud?

Booka Shade - Numbers (DJ-Kicks) - Club Mix
Chillad Tech House på för hög nivå.

Shantel & Ian Oliver Feat Shantel Ian Oliver - Bucovina (Ian Oliver S Clubovina Mix)
Avancerad basgång och mexikanska trumpeter, En oslagbar mix!

UBU - Pixels (Hipp-es Twisted Mix)
Upptempad Tech House med funkykänsla!

Remo - Ivision (Original Mix)
Vårdad Techno är lika nice som gelehallon.

Fragma - Toca Me (Deadmau5 Remix)
Det verkar vara en del problem med länken i förra inlägget. Den här låten är ett mycket bra exempel på hur vacker housemusik kan vara.

Många requestar electro...

Hatiras - Bass Monkeys (Original Vocal Mix)
En blessing 4 3l3ctrolov3rz!

Pull Over (Dabruck & Klein Mix)
Tung Electro 4 3l3ctrolov3rz!

Brian Cross - Sunny Rain (Robbie Rivera Juicy Ibiza Remix)
Ännu mer tung Electro 4 3l3ctrolov3rz!

Det här blir lite av ett avskedsinlägg. Jag ska utforska (ligga på beachen och dricka öl) Asien i två månader med min flickvän. Det kommer bli en hel del festande och jag ska göra mitt bästa för att filma och plåta massor med kul saker som händer. För att senare kanske dokumentera lite här på bermuda. Såem, God Jul och Gott Nytt År! im back 2008!!!

N(f**king)joy

N

8 kommentarer:

Anonym sa...

älskis vi ska inte dricka öl o ligga på beachen, vi ska gå meditationskurs o äta vegetariskt o uppleva den buddhistiska tron ;D I love you!

Unknown sa...

detta var ett par sjukt feta låtar, tänekr främst på electrolåtarna. ang. resan så låter det som en ren dröm, hoppas du får de bästa två månaderna i ditt liv (mest troligtvis). chilla galet och keep up the good work, älskar bloggen...

/ Alex

Anonym sa...

Sexig plånbok!

Ha det fett i Thailand, men det vet jag redan att du kommer ha! Peace out.

/G

Anonym sa...

tack för en helt sjukt bra blogg hittils

Anonym sa...

Come back soon!

Anonym sa...

kan vi inte få Buy Now - Body Crash snart?

Anonym sa...

Hoppas du kan lägga upp en liten dagbok nån ggn ibland så man får se vad FAN du ska göra där i 2 månader ;) ni kan ju liksom inte hänga på stranden hur länge som helst (a) aja, en fråga bara, skulle man kunna få lite information vad ni t.ex håller på med på vardagarna, asså jobb och sånt så man kan få lite inblick i erat vanliga liv ? :)

Anonym sa...

direkt från bratport :) hur som kan du väl chilla lite med expertutlåtanderna ang låtarna... eller gör va fan du vill förresten. trevlig resa