måndag 26 november 2007

EXCLUSIVE!

Kan med stor glädje meddela att vi nyligen erhållit
Arno Cost Norman Doray - Apocalypse (Sebastien Leger Remix).

Vi har övervägt om att lägga upp låten eller inte. Men med all respekt mot både artisten samt skivbolaget så kommer vi att bryta ned låten och lägga upp ett cirka 5 min långt sample. Vilket motsvarar nästan halva låten. Vi kommer säkerligen lägga upp den fulla versionen när det börjar närma sig release datumet.. Hoppas detta kan tillfredställa er för tillfället.


Har även senaste veckan uppskattat Özgur Cans låtar väldigt mycket. Här bjuder jag på hans senaste låt "Arsenic" samt "Spara mig" som är något äldre. Två enormt tunga & kraftfulla låtar som jag spelat sönder senaste dagarna.



Inte nog med det.. Här bjuder jag på en riktigt färsk låt från Gui Boratto, en brasiliansk DJ och technoproducent från São Paulo. Han spelade bland annat på Esque för några månader sen. Till det lite mer intressanta så rankade Steve Angello denna låt som femma på sin topp 10 nyligen.



NJOY THESE TUNES!!

/NICK & CREW

8 kommentarer:

Anonym sa...

Sköna låtar , gjorde susen i helgen!
snabb fråga när man ändå har äran att posta först,,,
kan man linka till låtar här eller är det tabu? peace
/M

Anonym sa...

Varför visas respekt för vissa och inte andra? känns lite dubbelmoral... annars en bra blogg.

Bermuda Beats sa...

- M förstår inte riktigt din fråga, formulera om den är du snäll..

- C Ja jag förstår vad du menar, påstår snarare att man bör visa respekt mot så pass färska låtar. Also.. don´t forget that "All the links at Bermuda Beats are for promotional use only".

Anonym sa...

C: Jag undrar också det..

Anonym sa...

Den låter ligger uppe på massor av andra bloggar så skippa ladda hem härifrån om ni vill ha den direkt :)
Annars bra jobbat!

Chribba sa...

Léger har gjort ett riktigt bra jobb!


har lite nyheter om Prydas nästa release i min blogg! :)
http://jackyourbody.blogspot.com

Anonym sa...

kan ni inte bjuda på lite fler acapellor som man kan leka med!

Bermuda Beats sa...

Varit rätt mkt requests på acapellor nu.. fixar några album i veckan!

//NICK