tisdag 18 december 2007

Let´s go!




Finns inga ord för att beskriva dessa låtar..

Boy Now - Body Crash

Ni vet vilken det är

Buy Now - Body Crash (Flufftronix Bootleg Edit).

En bootleg där killen lagt in en extra "kicker" i baslinjen.

Buy Now - Sold (Oli Clarke Remake).

Riktigt riktigt bra tryck.

Steve Angello & Sebastian Ingrosso - 555.

555 . . .

Med hänsyn till Angello & Ingrosso tar vi bort låtarna.

Ledsen Sebastian, ska inte upprepas!

All the links at Bermuda Beats are for promotional use only. By downloading you agree that you will delete the track within 24 hours. Support the artists by buying their original material.

/Crew

37 kommentarer:

Anonym sa...

haha..kul att ni snodde min Buy Now - Body crash (Adam Bellus rework) utan o ge mej någon credd. Skulle ju vara kul om ni ialla fall skrev ut att det var jag som gjort den...men ni får gärna låta den ligga kvar, kul att någon får den i väntan på orginalet.

Bermuda Beats sa...

Snodde din body crash? vilken skulle de vara och var skulle vi "sno" den ifrån? stort frågetecken adam

Anonym sa...

hmm...jag skickade den till er, om ni kommer ihåg det? annars så har jag lagt ut den på andra sidor t.ex. http://tribalelectrodance.blogspot.com/
Kan ni ha tagit den från den sidan, såg att någon annan hade döpt om min och lagt upp den på sidan. Man känner igen den på att det inte är ett så snyggt avbrott mellan "futuristic sound" i början och melodin (efter 10 sekunder i låten)
Här är länken jag lagt upp, har funnits uppe i 7 dagar, gissar på att det är längre än vad ni har haft låten???
http://www.speedyshare.com/996159670.html
Konstigt att låtarna är exakt lika och har samma längd....??

Anonym sa...

Det är inte hela body crash.. bara en reeedit ja!

Bermuda Beats sa...

haha mkt whine på folk.. ingen av oss på bermuda har tiden eller orken för tillfället, inte heller haft tid och besöka andra bloggar.. så anklaga oss hur mkt ni vill, we don´t give a shit

Bermuda Beats sa...

lösenord kommer inom en snar framtid att behövas, orkar inte med allt gnäll.

Anonym sa...

Sorry att jag anklagade er, kanske var ett missförstånd. Det kan hända att ni har gjort samma body crash som jag. Lösenord? Hur kommer de att delas ut, känns inte som att jag kommer att få ett sådant efter mitt gnäll idag i alla fall :P...Har däremot skickat ett mejl till er för 1 vecka sedan där jag gav er en massa länkar på nya låtar. Tycker att det är tråkigt att det inte kom upp, eftersom jag spenderade en hel del tid med att leta upp dessa låtar.

Anonym sa...

Bermuda - strunta i de här gnällspikarna. Jag, och säkert hundratals med mig, gillar er sida som fan.

Litervis med beröm till er moa!

Anonym sa...

haha skit i dom som whinar.. finns 400 pers till som tkr ni e grymma varav jag är en.. skippa lösenord eller ge mig det direkt då :) vill inte missa detta.. puss

Anonym sa...

Tackar som f*n!!!!

Anonym sa...

Uppskattar den här bloggen otroligt mycket, vilka kmr få lösenordet?

Anonym sa...

Eric Prydz - Odyssey(Promo Kidzbycolette)

http://www.speedyshare.com/690314988.html

Pryda - Agag(Original Mix)

http://www.zshare.net/audio/5020836ae990c2/

Anonym sa...

Lika bra att ni vänjer er med allt gnäll... har man en blogg så :o

Bermuda Beats sa...

Adam, vi har inte fått något mail. Skicka gärna det igen å publicerar vi ditt inlägg.
bermudabeats@live.se

Lösenord är inte aktuellt för tillfället så ni behöver inte oroa er, om vi tappar suget så stänger vi bloggen helt ekelt.

Anonym sa...

Tack abbe för Oddesey! men bara så att du vet så är inte det där agag, det är en rip från eric prydz essential mix, och enligt bbc radio 1 och eric prydz så heter låten pryda - seadweller.

Anonym sa...

Okej, tyckte inte att nån utav låtarna var särskilt bra ändå, tänkte att det finns annat folk som kanske uppskattar det..

Anonym sa...

idioter som inte vågar acceptera mitt förra inlägg
och idioter som kallar den för seadweller

undergroundtrack som är med i essential för att få dig som lyssnar en frågeställare ...
Prydz är en smart man

shadows slingan upptaggad i snabb hastighet
ingen jävla seadweller

Anonym sa...

Finns alltid folk som gnäller, bara att ignorera dom.

Sebastian Ingrosso sa...

Ni är äckliga tjyvar !!!! Jag har suttigt och proddat de där i veckor och ni bara lägger upp de !!!! VÄNTA TILLS JAG FÅR TAG PÅ ER !!!!!! OCH DE KOMMER JAG FÅ !!!!

Sebastian Ingrosso

Anonym sa...

hur som haver var det trevliga låtar

mvh Jocke

Anonym sa...

haha..Go Sebastioan ingrosso!! Hmm..undra om jag kommer vakan med ett avskuret hästuvud i sängen i morgon, eller kanske en cdj-1000 med avklippta sladda (vilket är värst)?
Tänkte bara fråga när Dirty south remixen släpps? den låter feet:P
http://www.youtube.com/watch?v=88V3kYW6rkM
God Jul på er..

Anonym sa...

Haha, roligt att Sebastian skriver här..

Det är en edit så du kan vara lugn :o

Anonym sa...

jag är iaf säker på vad ja kommer köpa i feb2008... body crash heter låten å "la mode" sägs vara label... tumme upp till alla producenter för grymma tracks och alla bloggare för feta låttips. kuk till alla gnälliga besserwissersmaisterhooooockers...

Sebastian Ingrosso sa...

Tack så mycket.


S

Anonym sa...

i told you boys
snackade med er på the vibe och vad sa jag till er?
Aja baja

nu blev det brev, det blir d inte nästa gng

ni behöver inte publicera detta inlägg

Anonym sa...

Hmm, men blogginnehavarna gör ingenting olagligt (kanske moraliskt??? fel, men inget olagligt). De hostar inte filerna ens. De bara promotear, läs disclaimern för övrigt. Tror faktist att det hjälper, snarare än stjälper.

Anonym sa...

Haha asså, anonym.. Inget brev nästa gång? Vad ska du göra? Det finns ingenting du kan göra.

Fortsätt med bloggen, den är bra som fan! Det står klart och tydligt att man ska ta bort filerna efter 24h, låtarna är för promotional use only. Kan du inte läsa disclaimern anonym? Plz, gör det.

Anonym sa...

Hahaha, bara jag som tror att Sebastian Ingrosso är lite ironisk? :P

Anonym sa...

Axel Hedfors? är det den riktiga? Grattis i efterskott i så fall!

Anonym sa...

haha tagga ner sergio rincon! Tror du prydz har fel på sin egen låt eller? Jag säger bara att den var namngiven "seadweller" på tracklisten till prydz essential mix.

Anonym sa...

Men som andra redan sagt innan. Den här bloggen är till för att sprida ny musik (det är så jag tolkar det), och jag tror många gör som jag att de köper låtarna som de gillar. Hade inte dessa bloggar funnits så kanske inte lika många hade fått upp ögonen för vissa låtar vilket skulle resultera i färre sålda låtar för producenter som Mr Ingrosso m.m.
Jag gjorde endast en "kopia" för att visa folk vilket mästerverk som gudarna Ingrosso och Angello skapat. Nästan allt det rör vid blir till guld (enligt mig). Jag tycker att det vore hemskt om någon laddade ner dessa låtar och sedan inte köpte orginalet, för om man inte ger producenterna pengar; vem ska då ge oss ny musik?
Skämms lite över att jag gjorde en rework på Body Crash, det är att vanhedra denna ypperliga låt genom att ens sätta mitt namn på den..hoppas jag är förlåten..
Nu blir det ett ganska långt inlägg här, men kände att jag var tvungen att lätta mitt hjärta, hoppas ingen tar illa upp. Bjuder på några goding klipp från guden Ingrosso som avslutning (detta är vell dirty south remixen om jag inte misstar mig):
http://www.youtube.com/watch?v=88V3kYW6rkM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=vsJh0lYoVzY&eurl

Anonym sa...

"adam" Förlåten och bjuder? låter som om du startat en egen blogg i den här bloggens kommentatorfält..

Anonym sa...

anonym word..
Adam sluta kopiera länkar från andra bloggar å påstå att du bjuder
det är bara bögigt
och bra att du har insett att det var onödigt att lägga till ditt namn på en ripp...

Anonym sa...

hahaha va nice! ^^

Anonym sa...

inga fler kommentarer på denna blogg från adam nu. kommer ej att besöka bloggen i och med sitt gästinlägg.

Anonym sa...

Sebastian Ingrosso: Viktigt att veta är att utan bloggare och internet så hade du inte kommit utanför vardagsrummet med din musik. Att folk får lyssna på det ni gör, innebär stora pengar för er dj's i och med er uppmärksamhet och era spelningar. Pengarna kommer aldrig att ligga i vad ni släpper på cd. //melodo

Anonym sa...

oliver, nu både asslicker och golare?

du borde skämmas...